neděle, 18. srpna 2013

Češi jsou hrozbou pro Českou republiku

Mnozí Češi hájí svou přítomnost v České republice lichým argumentem, že je tento stát pouze jejich a bylo tomu tak vždy. Stejný nesmysl, a to je opravdu úsměvné, používají také proto, aby ze „své“ země vyhnali slušné lidi. Není ani třeba chodit daleko do historie, abychom mohli tohle tvrzení Čechů snadno vyvrátit.
Například v roce 1921 tvořili Češi sotva třetinu z 13,4 milionu obyvatel Československa. Němců bylo více než 23 %, Slováků i Moravanů okolo 15 % a Maďarů asi 5,5 %. Rusíni přispěli do statistik 3,4 %, Slezané asi 2 % a Židé více než 1 %. Ve zbývajících 2 % se ukrývaly ostatní menšiny. Zmíněná čísla byla po první světové válce určující pro vyhlášení samostatného státu. Jen díky početnému a národnostně pestrému obyvatelstvu totiž mohla tahle mladá demokracie uprostřed Evropy vzniknout. Kdyby totiž budoucí prezident nového státu Tomáš Garrigue Masaryk vyprávěl v exilu tehdejšímu americkému prezidentovi Woodrow Wilsonovi, že chce založit stát, v němž bude jen necelých 7 milionů obyvatel, a z toho navíc většina Čechů, místo podpory by si vysloužil leda tak výsměch.
A co všechno přinesla tahle multikulturní a multinárodnostní společnost, kde byli etničtí Češi jen jednou z mnoha menšin? Prezidentem byl zvolen filosof, sociolog a univerzitní profesor Tomáš Garrigue Masaryk, moudrý politik, který se těšil respektu doma i v zahraničí. Tento muž, kterému v těle kolovala z poloviny německá a z poloviny slovenská krev, podporoval emancipaci žen a do Československa přivedl svou manželku – Američanku.
V novinách tenkrát působili literární velikáni jako Karel Čapek, Eduard Bass nebo třeba Karel Poláček. Vedle česky píšících literátů sbírali v pražských ulicích inspiraci i autoři publikující výhradně v němčině. Poslední díla tehdy dopisoval Franz Kafka a své prózy i teoretická pojednání vydával i spisovatel, překladatel, hudební skladatel a viceprezident Židovské národní rady Max Brod. Německý architekt Ludwig Mies van der Rohe postavil v Brně Vilu Tugendhat. Ženy nosily elegantní šaty pod kolena, muži klobouky. Československo patřilo v té době mezi 10 nejvyspělejších států světa, protože kromě několika Čechů naštěstí zemi spravovali i Němci, Slováci, Moravané nebo třeba poslanci Židovské strany.
O dvacet let později ale Češi ukázali, jak si „váží“ svých spoluobčanů, bez kterých by stát nedokázali založit ani udržet. Mnozí z nich kolaborovali s nacisty a ochotně se podíleli na „konečném řešení židovské otázky“. Útočili i do vlastních řad, jednoho z mála lepších Čechů Karla Čapka utrápili vulgárními a nenávistnými anonymy dřív, než to mohli stihnout nacisté. Sprosté nadávky a výhružky fyzickou likvidací adresované slušným lidem zůstaly dodnes českou národní tradicí.
Židy a Romy vyvraždili nacisté ve spolupráci s Čechy, Němce si Češi vyhnali sami a Slováci s nimi po právu ztratili trpělivost a po letech federace se s Čechy rozešli. Po roce 1993 tak celý stát zůstal napospas pouze Čechům, kteří se ze všech sil snaží, aby to tak bylo navždy, respektive do doby, než ho definitivně zničí nebo jako národ vymřou. Než k tomu ale dojde, svůj majetek vesele rozdávají mafiánům. Na Pražský hrad si nejprve zvolili zloděje a pak alkoholika, který bez mrknutí oka uráží muslimy, novináře nebo znásilněné ženy, podle toho, kdo se mu zrovna dostane do cesty. Jejich přední politici nechávají své milenky, aby s pomocí vojenské rozvědky sledovaly jejich manželky, nebo si na oslavy zvou kamarády, kteří se tam pak postřílí. Místo novin, do kterých kdysi přispíval svými sloupky i Čapek, skupují teď Češi bulvární plátky. Vrcholem jejich architektury je podnikatelské baroko a nejoblíbenějším módním doplňkem zůstávají ponožky v sandálech.

Nemůže být pochyb o tom, že za všechen marasmus mohou jedině Češi. Svou zemi sami spravovat totiž nedovedou, ba dokonce nezvládají zachovat ani svou vlastní populaci. Když jim s oběma problémy chtějí dobří lidé z cizích zemí pomoci, Češi nabídku odmítají a dobrodince vyhánějí pryč.